مدرسه دانش

یک سایت پر از سرگرمی

مدرسه دانش

یک سایت پر از سرگرمی

مدرسه دانش

mdrshdansh1 یک سایت پر از مطالب و سرگرمی های جورواجور.
لطفا نظرات خود را راجب سایت برای ما ارسال کنید
و وبسایت ما را به اشتراک بگذارید.

با تشکر

طبقه بندی موضوعی

سلام بچه ها *

 

ببخشید دیر شد.امروز می خوام کتاب جدید رو معرفی کنم !

 

کتاب این ماه ما هست

:بهترین قصه ها برای بهترین بچه ها ....

نوشته ی فاطمه صفاری  

152 صفحه= جلد 1

خرید اینترنتی :www.yasebehesht.ir

 

امید وارم از این کتاب زیبا لذت ببرید 

 

کتاب خوانی با باعث رشد ما میشود.

 

 

نظرات  (۱)

23 Mordad 95 ، 12:40 کارشناس پارت
حامد ربانی درود
مطلب کتابخوانی شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
این آدرس سایت ماست:
www.partchap.com
اینم شماره تماسمون:
021-88756411

پاسخ:
با سلام خدمت شما کارشناس شرکت چاپ پارت با عرض پوزش 
از شما 
می خواستم ببینم که شرکت شما در زمینه ی انتشار  و چاپ کتاب هم فعالیت میکنه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی